Erasmus+ izmenjava v Gijonu: 5. dan
Pa smo ga dočakali, še zadnji dan mobilnosti v Gijonu. Dan smo začeli nekoliko kasneje a se nato kar hitro lotili dela. Španski učenci so nam razložili, kako na šoli poteka recikliranje odpadkov. Pravilna in redna reciklaža je na njihovi šoli izjemno pomembna, za odvoz odpadkov pa so zadolženi kar učenci. Posebna skupina otrok je tista, ki vsak ponedeljek skrbno odpelje odpadke do ustreznih smetnjakov in poskrbi, da reciklaža poteka tako, kot more. Tokrat smo jim na pomoč priskočili tudi mi.
Pokazali so nam obsežno zalogo drevesnih sadik, ki bodo kmalu poskrbele, da bo v okolici šole vedno mogoče najti prijetno senco.
Prejeli smo certifikat sodelovanja v Erasmus + projektu.
Poslovili smo se z lepimi in pozitivnimi mislimi, ki smo jih namenili drug drugemu, in zaključili s piknikom na šolskem vrtu.
S tem se naša izmenjava zaključuje.
V celotnem tednu smo doživeli veliko novega. Polni vtisov in bogatejši za novo izkušnjo se vračamo v Slovenijo. Veselimo se vrnitve tja, kjer je najlepše; doma.
Erasmus+ izmenjava v Gijonu: 4. dan
Kljub ne obetavnemu začetku dneva, so se oblaki hitro umaknili soncu in mi smo se veselo odpravili na pohod proti našemu cilju. Zagrizeno smo se lotili hoje v hrib proti razgledni točki. La Providencia nam je omogočila najlepši možni razgled na raznoliki pokrajini, zeleno gričevje se je razprostiralo na desni, levo od nas pa smo lahko opazovali tipični obmorski svet.
Te trenutke smo ujeli v naše fotoaparate in se pri tem zabavali.
Domov smo se vračali po krožni poti nad morjem, veter z oceana pa nas je prijetno hladil.
Ker je sonce še kar vztrajalo, smo se učenci dogovorili, da popoldne preživimo na plaži. Tega se že zelo veselimo, saj je to naš prvi pravi poletni dan v Gijonu. Slik pa ne bo, ker učiteljic nismo povabili zraven. Več sreče s slikami jutri.
Erasmus+ izmenjava v Gijonu: 3. dan
Danes smo dan preživeli v Oviedu, ki je glavno mesto kneževine Asturije. Od Gijona je oddaljen le pol ure vožnje z vlakom. Mesto je zelo zeleno, čisto, moderno, umirjeno in urejeno. Nosi naziv najbolj čistega in zelenega mesta v Španiji. Zelo dobro pa imajo urejeno tudi ločevanje smeti. V mestu najdemo veliko kipov, eden izmed najbolj znanih je kip Woodya Allena. Sprehodili smo se mimo mestne hiše, tržnice El Fontan, katedrale San Salvador …
Polni novih vtisov smo se vrnili nazaj v Gijon. Vreme je še vedno malce muhasto, a nas že jutri čaka sonce.
Erasmus+ izmenjava v Gijonu: 2. dan
Danes smo se prebudili v deževen dan. To nas ni prav nič motilo, saj prva torkova aktivnost ni potekala na prostem. Z mestnim avtobusom smo se odpeljali do Oceanografskega instituta Gijon, kjer so nas prijazno sprejeli in nam pripravili zelo zanimivo predavanje o tukajšnjem morju in organizmih v njem ter o njegovem spreminjanju skozi letne čase.Ogledali smo si tudi dva videa, ki sta prikazovala delo raziskovalcev v morju in laboratoriju. Sledil je ogled posameznih laboratorijev in razlaga najpogostejših postopkov analiz povezanih z organizmi v morju.
Erasmus+ izmenjava v Gijonu: prihod in 1. dan
Srečno smo prispeli v Gijon. Pot je bila dolga in malce naporna, a na letališču so nas že pričakali znani in nasmejani obrazi. Prvi dan smo si ogledali njihovo šolo in spoznali sošolce. Všeč nam je bilo veliko pokrito, zunanje igrišče, zelenjavni vrt za katerega skrbijo učenci ter barvite in prisrčne učilnice. Po ogledu šole smo se odpravili na obalo. Preizkusili smo se v surfanju, ki nam je šlo odlično od “nog”. Bila je zelo zanimiva in nam nova izkušnja. Privoščili smo si tudi sladoled. Komaj že čakamo naslednje dogodivščine.
Eco Heroes on a Green Mission: zadnja misija
Pri projektu Erasmus+ smo se v tem letu veliko ukvarjali z več ekološkimi temami, ena bolj zanimivih je bila tematika življenja v vodi. Priložnost za še boljše spoznavanje omenjene tematike smo pridobili novim šolskim akvarijem. Tako bomo imeli priložnost od pobliže spoznati, kaj vse je potrebno za pravilno in odgovorno skrb za akvarij.
Še preden pa bomo ribicam zaželeli dobrodošlico na naši šoli, smo se morali o skrbi za akvarij še veliko naučiti. Zbrali smo se v računalniški učilnici, kjer nas je pričakala učiteljica naravoslovja, ki nam je dala nekaj napotkov za raziskovanje. V skupinah smo se posvetili pomembnim tematikam povezanim s skrbjo za akvarij. Posvetili smo se vodi – kako pogosto jo je potrebno delno menjati, na katere parametre moramo paziti in jih redno meriti in nadzorovati. Izjemno pomembno pa je bilo raziskati tudi kako skrbeti za čistočo ter pravilno hranjenje rib.
Medtem ko je polovica učencev pridno raziskovala, se je druga polovica že lotila čiščenja in priprave akvarija na prihod ribic. Očistili smo stekla, pesek, delno zamenjali vodo ter očistili rastline in druge zabavne okraske, ki krasijo naš akvarij.
Veliko smo se naučili in prepričani smo, da nam bo vse znanje, pridobljeno danes, pri skrbi za akvarij še kako prav prišlo.
Sledenje na delovnem mestu (Koknese, Latvija)
Tri specialne in rehabilitacijske pedagoginje Doroteja Benedejčič, Nuša Rutar in Judita Fon Špolad smo en teden od 13.5. do 20. 5. 2023 preživele na latvijskem razvojnem centru za otroke s posebnimi potrebami od predšolske do prilagojene poklicne ravni Kokneses pamatskola – attistibas centrs.
V okviru našega projekta Korak v inovativno in zeleno prihodnost smo na njihovi šoli opazovale učni proces pri posameznih predmetih in obravnavah na vseh izobraževalnih ravneh – predšolski, šolski in poklicni. Obiskale smo tudi običajni vrtec in osnovno šolo, ki pa vključujeta tudi otroke s posebnimi potrebami ter dnevni center za pomoč družinam z osebami s posebnimi potrebami. Na regionalnem odboru za izobraževanje njihove občine smo spoznale latvijski izobraževalni sistem.
V popoldanskem času smo si ogledale lokalne znamenitosti, veliko izvedele o zgodovini mesta, spoznavale njihovo kulturo in tradicijo ter se z ladjico s skupino učencev popeljali po sotočju dveh rek okoli ruševin starega gradu. Udeležile smo se tudi tehniške, kuharske in likovne delavnice, kjer smo aktivno sodelovale v delovnem procesu.
Zaključujemo, da je bil teden zanimiv, bogat, ustvarjalen in poučen. Vseboval je določene elemente, ki jih bomo lahko koristno implementirale v svoje specialno pedagoško delo in jih delile s sodelavkami in sodelavci.
Aprilske aktivnosti projekta Erasmus+ (Eco Heroes on a Green Mission)
V torek, 11.4.2023, smo učenci, vključeni v projekt Erasmus+, obiskali eko kmetijo Pri Lovrču v Čadrgu. Najprej smo spoznali zelišča, ki se uporabljajo za različne namene. Naučili smo se, da so tudi najbolj koristna zelišča lahko v prekomernih količinah škodljiva.
Odpravili smo se v vaško sirarno, kjer so nam pokazali, kako nastane domači sir, ki smo ga tudi poskusili. Ogledali smo si še nekaj domačih živali nato pa smo se odpravili na njivo, kjer smo opravili nekaj kmečkih opravil in očistili travnik škodljivih rastlin. Preživeli smo čudovit dan na kmetiji.
Po prihodu v šolo, smo se naučili še nekaj o invazivnih rastlinah in kako vplivajo na naše okolje.
V torek 18.4.2023 smo se učenci, vključeni v projekt Erasmus+ odpravili še na pogozdovanje na Logaršče. Gozdarji so nam razložili in pokazali, kako se sadijo drevesa. Razporedili smo se v dvojice in tako imeli porazdeljeno delo. Prvi v paru je moral skopati jamo, drugi pa je vanjo položil sadiko drevesa, jo zasul in poteptal. Bili smo izredno marljivi in smo uspeli v lepem dopoldnevu posaditi prek 200 sadik mladih smrek. Skupaj smo zares naredili veliko dobrega za naše okolje.
Marčevska naloga projekta Erasmus+ (Eco Heroes on a Green Mission)
Pri projektu Erasmus+ smo se v marcu posvetili reciklaži različnih materialov.
Med prvo delavnico smo reciklirali odpadno plastiko – ovitke raznih dobrot: čipsa, bonbonov, čokoladic in podobno… S pomočjo učiteljice ustvarjalnega krožka smo čisto navadne ovitke spremenili v peresnice oziroma torbice, ki se odpirajo z zadrgo. Delo je bilo za nekatere pravi izziv, vendar smo bili zelo zadovoljni s končnim izdelkom.
Pri drugi delavnici smo se posvetili reciklaži oblačil. Spremenili smo jih v okrasne blazine. Oblačila smo zrezali na trakove in jih prepletli v krog. Delo je bilo zelo sproščujoče. ‘Pouštrčki’ bodo zagotovo krasili naše sobe.
Izdelke smo tudi poslikali in naše izkušnje delili s španskimi učenci.
Vtisi s tretjega strukturiranega izobraževanja v tujini
Od 13. do 18. marca 2023 sta se učiteljica biologije in naravoslovja Tanja Kavčič in učiteljica angleščine Erika Šturm udeležili šestdnevnega strukturiranega izobraževanja na Europass Teacher Academy v Dublinu. Na izobraževanju z naslovom Podnebne spremembe in globalno državljanstvo (Climate Change and Global Citizenship Education) so poglobili znanja povezana s podnebnimi spremembami in cilji trajnostnega razvoja.
Globalni problemi, ki vključujejo tudi podnebne spremembe, postajajo vedno bolj zaskrbljujoči, zato imajo šole po vsem svetu odgovornost, da učence seznanjajo s to perečo problematiko in jih skušajo pripraviti k bolj odgovornemu ravnanju in boljšemu odnosu do narave in sveta. Izobraževanje je bilo namenjeno učiteljem različnih predmetov.
Pogovarjali so se tudi o globalnem državljanstvu, o vplivu podnebnih sprememb na globalno revščino, o trenutnih izzivih na področju človekovih pravic, enakosti spolov, beguncih in privilegijih v družbi.
Skozi skupinske razprave in analize opravljenih študij in projektov so spoznavali temeljne vzroke globalnih izzivov in različne pristope pri reševanju podnebne problematike.
Udeležencem izobraževanja sta predstavili, kako se s to problematiko ukvarjamo v Sloveniji in prisluhnili kolegom s Hrvaške, Češke, Madžarske, Grčije, Nemčije ter Portugalske.
Novih znanja in kompetence bosta uporabili pri ozaveščanju o podnebnih spremembah, v svoje poučevanje in delo na šoli pa bosta vključevali primere dobre prakse.
Udeleženki sta bili z izvedbo in vsebinami izobraževanja zelo zadovoljni, saj so si udeleženci izmenjevali mnenja in izkušnje in se primerjali na mednarodni ravni. Pridobili sta nova poznanstva in s tem tudi možnost za mednarodno projektno sodelovanje med šolami.
Tolmin, 24.3. 2023
Eco Heroes on a Green Misson: februarska misija Erasmus+
Misija teden hoje v šolo je uspela. Veseli nas, da toliko učencev hodi v šolo peš. Erasmus+ ekipa je pospremila mlajše učence na pešbusu. Naša maskota na pešbusu je bil Zmajček Peter, ki bo učence 3.b in 5.b spremljal tudi v prihodnje, saj smo zanje in za učence podružničnih šol pripravili prav posebne priponke.
Večina razredov predmetne stopnje se je odzvala na naše povabilo in dnevno beležila prehojeno razdaljo. Tudi učitelji so prispevali svoje korake. Zbrali smo vse podatke in ugotovili, da smo naš cilj več kot potrojili. Skupaj smo naredili preko 3500 kilometrov, kar pomeni, da smo virtualno prispeli v Španski Gijon in obstali na pol poti nazaj v Tolmin. Rezultati so nas presenetili. Nismo si mislili, da bomo tako uspešni pri doseganju cilja, a s skupnimi močmi smo naredili še več! Nagradili bomo tudi 9.c, ki se je najbolje odrezal pri hoji na predmetni stopnji. Nagrada pa naj za zdaj ostane presenečenje.
Sledi še nekaj misli, ki jih je ob tem dogodku zapisala Anika Rutar, 7. a.
Cilj našega februarskega projekta je bil, da bi čim več otrok prepričali, da hodijo v šolo peš. To povsod ni mogoče, ker je več kot polovica otrok na naši šoli vozačev. Za mlajše od 1. do 5. razreda smo pripravili pešbus. Tisti, ki so redno hodili peš s pešbusom, so dobili nagrado.
Vsi učenci, ki so želeli sodelovati, so svoje korake šteli tudi popoldne. Svoje korake so zapisali v šoli, kjer smo jih prišteli k ostalim korakom. Naš cilj je bil priti do polovice poti do Gijona, kamor se junija tudi odpravljamo, a uspelo nam je še več. Prišli smo do Gijona in se že vrnili po poti nazaj. Najboljšim razredom smo podelili nagrade. Bili smo pozitivno presenečeni nad rezultati in se zahvaljujemo vsem, ki ste sodelovali v tem februarskem projektu.
Vtisi z drugega strukturiranega izobraževanja v tujini
V Firencah je od 13.3 do 18.3 2023 potekalo izobraževanje za učitelje tujih jezikov z naslovom CREATIVE STRATEGIES FOR LANGUAGE TEACHERS: MAKE IT EASY, MAKE IT REAL. Tega izobraževanja sva se v okviru ERASMUS+ projekta “Korak v inovativno in zeleno prihodnost” udeležile tudi učiteljici Anja Šturm in Enisa Bizjak.
Izobraževanja so se udeležili učitelji iz Norveške, Švedske, Španije, Francije in Nemčije. Preko različnih delavnic smo spoznavali kako na učenje jezikov vplivajo različni učni tipi, ter kakšen pristop, oziroma metoda dela je primerna za različne tipe. Še posebej so izpostavili pristop pozitivne psihologije po modelu PERMA, kjer preko pozitivnih čustev, zavezanosti do znanja, pozitivnih odnosov, razumevanja svojega dela in dobrega počutja, učencem približamo učenje. Učenec in učitelj se morata v razredu počutiti povezana. Preko različnih IKT orodij, slikovnih kartic, medijev, smo spoznavali različne metode in oblike dela. Posvetili smo se vsakemu učnemu tipu posebej in prejeli veliko nasvetov in aktivnosti za delo. Kot izjemno zanimivo bi izpostavili uporabo pravljic in krajših zgodb pri učenju jezika in širjenju besednega zaklada. Poleg spoznavanja različnih metod dela za različne učne tipe, pa smo vsi udeleženci tudi predstavili naše delo ter učni in šolski sistem. Vsaka država ima svojstven model šolanja in prav pri vsakem lahko izpostavimo veliko pozitivnih in veliko negativnih stvari. Idealnega modela in pogojev ni, pa vendar vsi učitelji, ki smo bili zbrani na tem izobraževanju, svoje delo opravljamo s srcem in veliko mero zagnanosti. Kot razvedrilo pa so nam pripravili tudi različne izzive, ki so potekali po celotnih Firencah.
V tednu mobilnosti smo spoznali delo v šolah iz različnih držav, različne modele učenja in poučevanja, spoznali smo lepoto Firenc, predvsem pa smo se domov vrnili z veliko novimi poznanstvi in potrditvijo, da je znanje tujih jezikov zelo pomembno.
Erasmus+ Eco Heroes on a Green Mission: februarska misija
Mesec februar je posvečen trajnostni mobilnosti. Učence in zaposlene želimo spodbuditi, da v tednu od ponedeljka, 27. februarja, do petka, 3. marca 2023, opravijo čim več poti v šolo in domov peš.
Sodelujoči pri projektu smo se odločili, da v ta namen ponovno oživimo Pešbus za učence razredne stopnje. Na Pešbus vabimo učence od 3. razreda dalje. Dobrodošli pa bodo tudi mlajši učenci, ki so že vajeni hoje v šolo. Za spremstvo bodo poskrbeli učenci predmetne stopnje, v ponedeljek pa se jim bodo pridružile tudi učiteljici in šolska pedagoginja.
Dobimo se v ponedeljek, 27.2.2023, ob 7:30 na treh postajah:
– pri križišču Gregorčičeve in Žagarjeve ulice (pri Pregljevem trgu),
– na ulici Prekomorskih brigad (t.i. stolpič),
– pri spomeniku v Brunovem drevoredu.
Na predmetni stopnji pa smo pripravili kampanjo “Walk To School Tolmin”. Projekt vključuje beleženje korakov za vsako opravljeno prehojeno pot. Korake bomo na koncu projekta sešteli.
Ali bi s seštetimi koraki virtualno prišli do Španije, kamor se odpravljamo junija?
V projektu bi radi s skupnimi močmi prišli na pol poti do španskega mesta Gijón, kjer je naš cilj. Za to pa moramo narediti 1 283 464 korakov. Upamo, da bomo vzpodbudili tudi Špance, da nas bodo pričakali na pol poti.
Aktivna pot v šolo brez avtomobilov je dobra za zdravje in okolje, v družbi sošolcev in prijateljev pa bo tudi prijetna in zabavna.
Vabljeni vsi na šoli in podružnicah, da se nam pridružite!
Januarska naloga Erasmus+ Eco Heroes on a Green Mission
Učenci, ki v letošnjem šolskem letu sodelujemo v projektu Erasmus+, smo se v sredo, 18. 1. 2023, zbrali, da opravimo januarsko nalogo projekta. Ukvarjali smo se z analizo vode. Vsak je bil zadolžen, da prinese svoj vzorec vode iz Soče, Tolminke, Zadlaščice ter ostalih rek in potokov v okolici Tolmina. Razdelili smo se v skupine, v katerih smo merili trdoto vode, čistost in nekatere druge vsebnosti. Izdelali smo tudi plakat, na katerem so bile prikazane vse naše reke in potoki. Analizo, ki smo jo izvedli, je bila skrbno zapisana v tabelo. Fantje so bili zadolženi za powerpoint predstavitev naših vod. Vrednosti analiz so pripisali k vsaki vodi posebej. Ugotovili smo, da so naše vode zelo čiste in jih lahko pijemo, kar ni mogoče povsod po svetu. Vzorce še ene vode pa bomo opravili v mesecu marcu, ko nas bodo obiskali učenci iz Španije.
V mesecu januarju smo učenci naše šole in učenci iz Gijona izdelali tudi vsak svoj logotip. Logotip z največ glasovi je zmagal in je sedaj tudi uraden znak projekta. Za las je zmagal španski, lahko pa si ogledate oba.
Jerca Polak, 7. c
Prva Zoom videokonferenca
Udeleženci Erasmus+ projekta Korak v inovativno in zeleno prihodnost smo v preteklem tednu opravili prvo videokonferenco z mentorji in vrstniki iz Španije.
Na srečanju smo si najprej pogledali filmčka, ki smo ju posneli na šolah z naslovom ‘Our sustainable school’.
Pred pripravo filmčka smo z vprašalniki za ravnateljico in pomočnico ravnateljice, kuharice, hišnike in učiteljici Melito Drol ter Tanjo Kavčič želeli preveriti, kako trajnostno naravnana je naša šola. V skupinah so učenci izvedli posamezne intervjuje in odgovore predstavili tudi ostalim. Nato so napisali scenarij za film, si razdelili vloge in prizore tudi sami posneli. Vsak je imel svojo vlogo, vendar smo zaradi odsotnosti morali tudi improvizirati. Filmček je nato oblikoval in uredil sedmošolec Miha Kenda. Bravo, Miha!
Tudi učenci iz Španije so s svojim filmčkom predstavili trajnostne projekte, ki jih izvajajo na šoli.
Nato so se učenci končno tudi spoznali. Razdeljeni v 5 skupin so se lahko predstavili in malce poklepetali.
Veselimo se že nadaljnjega druženja.
Vtisi s prvega strukturiranega tečaja v tujini
Med 7. in 12.11.2022 sta se ravnateljica Petra Vitez Costantini in razredna učiteljica Melita Drol udeležili strokovnega izobraževanja Introduction to the Finnish Education Model v Helsinkih.
Izobraževanje, ki je potekalo v okviru Erasmus+ projekta “Korak v inovativno in zeleno prihodnost”, je bilo namenjeno vsem strokovnim delavcem, ki želijo spoznati finski izobraževalni sistem. Namen izobraževanja je implementirati razne oblike dela v slovenski način poučevanja.
Udeleženci izobraževanja so bili strokovni delavci iz Portugalske, Španije (3 šole), Belgije, Avstrije in Slovenije. Med sabo so si izmenjali informacije o svojih izobraževalnih sistemih.
Udeleženci so dobili veliko informacij o izobraževalnem sistemu na Finskem, ogledali so si srednjo šolo v Helsinkih in prisostvovali pri urah pouka. Spoznali so STEAM izobraževanje in učenje, ki temelji na fenomenu. To je oblika učenja, kjer učenci preučujejo določeno temo na celostnem pristopu in ne samo na predmetnem področju. Vse te oblike so tudi preizkusili v delu v manjših skupinah ter se naučili planirati učno uro na finski način.
Udeleženki sta bili nad izvedbo in vsebinami izobraževanja zelo zadovoljni in menita, da je izmenjava mnenj in izkušenj, spoznavanje drugih evropskih šolskih sistemov, pridobivanje novih znanj in spoznanj obogatilo njuno pedagoško znanje in bo pozitivno vplivalo na njuno nadaljnje delo na šoli. Pridobili sta tudi nova poznanstva in s tem tudi možnost za mednarodno sodelovanje med šolami.
Tolminske učiteljice na pripravljalnem obisku v Španiji
Učiteljice OŠ Franceta Bevka Tolmin Meta Prezelj Manfreda, Erika Šturm in Betka Kenda smo se od 19. 10. 2022 do 22. 10. 2022 udeležile pripravljalnega obiska za projekt “Korak v inovativno in zeleno prihodnost” v Španiji. Gostila nas je osnovna šola Colegio Virgen Mediadora Dominicas, ki se nahaja v slikovitem obmorskem mestu Gijón v pokrajini Asturija.
Takoj po prihodu smo se srečale s španskimi učiteljicami, ki sodelujejo v projektu. Ko smo zaključile s spoznavnim delom, smo določile okvirne teme prvih korakov v projektu.
Naslednjega dne so nas pričakali starejši učenci, ki so nas popeljali po šoli in z nami delili trenutke svojega pouka. Najbolj prisrčno so nas razveselili otroci iz vrtca. Njihov “dobrodošli” v slovenščini in mahanje s slovensko zastavo sta nas ganila in privabila nasmeh na usta.
V nadaljevanju so nam španski učitelji predstavili učence, ki bodo sodelovali v projektu, me pa smo jim predale pisma naših. Veliko je bilo veselja in vznemirjenosti učencev ob branju, iskric pričakovanja v njihovih očeh.
Učiteljice smo se nato lotile prvih bolj podrobnih načrtovanj posameznih časovnih okvirov za izpeljavo aktivnosti v Španiji in Sloveniji. Izmenjale smo si ideje za izvedbo dejavnosti znotraj posameznih tematik. Predvidenih pet tem oziroma ciljev Agende za trajnostni razvoj 2030, ki jih v projektu zasledujemo, se bo zvrstilo od meseca januarja do aprila 2023.
V petek dopoldne je potekal organiziran ogled pod vodstvom Eko skupine, ki deluje na španski šoli. Ogledale smo si zelen kotiček in površine okrog šole, kjer učenci zasajajo in negujejo avtohtona drevesa in okolico. Razložili so nam, kako učenci skrbijo za odpadke in odpadno hrano. Ob zaključku ogleda so nam učenci podarili tamkajšnje avtohtono drevo, hrast.
Dobile smo pisma španskih učencev, zvečer pa je sledila še zaključna večerja in povratek domov.
Toliko o prvem, pripravljalnem obisku.
Naše delo se nadaljuje in obljubimo vam, da vas bomo še obveščali.
Zapisale: Meta Prezelj Manfreda, Erika Šturm in Betka Kenda
Osnovna šola Franceta Bevka Tolmin z novim projektom uspešna na razpisu Erasmus+ 2022!
Z veseljem sporočamo, da je bila Osnovna šola Franceta Bevka Tolmin uspešna na razpisu Erasmus+ 2022! Projekt “Korak v inovativno in zeleno prihodnost”, ki ga sofinancira program Evropske Unije Erasmus+, bo med 1. septembrom 2022 in 31. avgustom 2023 omogočil izvedbo mobilnosti učencev in zaposlenih v državah Evropske Unije, še posebej pa nas veseli, da smo na področju šolskega izobraževanja prejeli najvišje število točk, kar priča o kvalitetni zasnovi projekta.
V okviru projekta bo 12 učencev 7. in 8. razreda obiskalo partnersko šolo v Gijónu (Španija), kjer bodo s tamkajšnjimi vrstniki izvajali aktivnosti, s katerimi bodo krepili svoje zavedanje o pomembnosti in načinih ohranjanja naravnih danosti. Ker želimo, da naši zaposleni z aktivno participacijo v mednarodnih dejavnostih strokovno rastejo in pridobijo nova znanja, bomo tekom projekta 6 zaposlenih napotili na strukturirana izobraževanja na Irsko, Finsko in v Italijo, 3 zaposlene pa bodo odšle na sledenje na delovnem mestu v Latvijo
Pri zasnovi projekta smo si zastavili realno dosegljive cilje, zato smo trdno prepričani, da bo prinesel številne pozitivne učinke na zaposlene, učence in učni proces.
Miha Vehar, koordinator projekta
E: miha.vehar@os-tolmin.si
Tolmin, 2. 9. 2022