Select Page

E+ KA220 2022-24

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO – 5. DAN

Teden je zelo hitro minil in že je bil pred nami zadnji dan izmenjave. Za ta dan so češki gostitelji prihranili najboljše aktivnosti. Dopoldne smo na tablicah igrali matematične igre v aplikaciji Kahoot, izdelovali okraske iz žice in perlic ter se preizkušali v znanju angleščine. Nato smo predstavili še svoje predstavitve drugih držav, ki smo jih izdelali doma. Na ta način smo se veliko naučili o sodelujočih državah.
Medtem, ko so se učenci zabavali, pa so se učitelji izobraževali na seminarjih (Poučevanje v paru in Uporaba CLIL v razredu). Nato je koordinatorje projekta čakal še organizacijski sestanek, kjer so se pogovorili o prvi fazi projekta in že načrtovali naslednje mobilnosti. Ugotovili so, da se projekt zaenkrat odlično odvija.
Popoldne nas je čakala težko pričakovana zabava na šolskem vrtu. Za nas so pripravili različne dejavnosti, od poslikave obrazov, družabnih iger, plesa, do srečelova in okušanja značilne hrane in pijače. Vsem državam so podelili tudi potrdila o udeležbi. Sledilo je še poslavljanje in zadnja noč pri družinah gostiteljicah.
Teden je prehitro minil!

 


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO  – 4. DAN

Danes smo ves dan preživeli v glavnem mestu Češke. Praga nas je navdušila. Ogledali smo si grad, Karlov most, Venčeslavov trg in znamenito praško astronomsko uro.
Spodaj je nekaj utrinkov današnjega dne.

 


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO  – 3. DAN

Na Češkem danes praznujejo mednarodni dan otrok, zato je pouk danes potekal malo drugače. Učenci višjih razredov so pripravili različne športne in socialne igre, ki so se jih udeležili učenci od 1. do 9. razreda.

Ker so za nami že trije dnevi bivanja na Češkem, smo zbrali nekaj vtisov naših učencev.

Jaša, 5.b:
– Pri Krištofu doma zelo dobro jemo.
– Družina nas je peljala k slanemu jezeru.
– Ponoči pride k meni spat Krištofov kuža.
– Angleščina mi gre odlično.
– V šoli sem poskusil ribjo juho. V naši šoli je hrana boljša.
–  Najbolj všeč mi je bilo ustvarjanje matematičnih zgodb.
 – Imam tudi novega prijatelja Tobiasa.
 – Češka se mi zdi velika država.
 – Če bi izmenjavo do zdaj opisal z eno besedo, bi ta bila: LEPO.
Lado, 5.b:
– Češka je fajn država.
– Najbolj všeč mi je bil pikanten golaž pri Krištofu doma. Najmanj pa ribja juha v šoli.
– Imam novega prijatelja Tobiasa.
 – Z družino smo šli na igrišče, kjer so bili tudi mostovi.
 – Fajn mi je bilo tudi pihanje stekla.
– Danes so športne igre zabavne. Zadel sem gol.
 – Na Češko bi še prišel.
 – Če bi izmenjavo do zdaj opisal z eno besedo, bi ta bila: ZABAVNO.
Nina, 5.c:
– Najbolj všeč mi je, da se družimo z Veroniko in z njeno družino hodimo na izlete. Všeč mi je tudi njena družina in njihovo stanovanje.
– Včeraj smo šli na plažo k slanemu jezeru, kjer smo se igrali.
 – Najboljša hrana je doma. Najmanj všeč mi je bila ribja juha v šoli.
 – Spoznala sem tudi deklico iz Španije.
 – Najbolj si bom zapomnila izlete z Veronikino družino.
– Ni mi dolgčas in na Češko bi se še vrnila.
 – Če bi izmenjavo do zdaj opisala z eno besedo, bi ta bila: LEPO.
Tereza, 5.c:
– Najbolj všeč mi je bilo pri slanem jezeru in pihanje stekla.
 – Hrana v šoli je še kar dobra.
 – Spoznala sem tudi Veronikine sošolke.
 – V šoli mi je bilo najbolj všeč ustvarjanje matematičnih zgodb.
– Na Češko bi še prišla.
– Najbolj si bom zapomnila izlete z družino.
– Češke učiteljice so zelo zabavne, iz drugih držav pa so prijazne.
– Če bi izmenjavo do zdaj opisala z eno besedo, bi ta bila: SUPER.
Vsi se že veselimo jutrišnjega dne, saj nas čaka izlet v Prago.


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO  – 2. DAN

V torek so dopoldanske aktivnosti zopet potekale v šoli. Tako učenci kot tudi učitelji smo imeli seminar StoryBoardThat, kjer smo se naučili, kako oblikovati zgodbo v slikah z matematičnimi vsebinami. Vsaka država je pripravila tri sličice z matematičnimi nalogami, ki so vključevale seštevanje in odštevanje. Nato smo izdelan del zgodbe poslali naslednji državi, ki je nadaljevala našo matematično zgodbo. Na ta način je sočasno nastajalo šest zgodb. Že kmalu je prišel čas za kosilo in kratek odmor.
Popoldne smo se odpravili v tovarno stekla Pačinek v bližini Češke Lipe. Tam smo si ogledali razstavo izdelkov iz stekla, vsak izmed nas pa se je tudi preizkusil v pihanju stekla in svoj izdelek odnesel domov.
Vrnili smo se k gostujočim družinam, ki so za nas pripravile popoldanske aktivnosti.


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO – POTOVANJE DO ČEŠKE LIPE IN 1. DAN

V nedeljo, 29. maja smo se v jutranjih urah odpravili proti Češki Lipi. Kljub dolgi poti je bilo razpoloženje zelo dobro, saj smo med vožnjo  vadili svoj pevski nastop in seveda komaj čakali, da spoznamo nove prijatelje. Med vožnjo smo se tudi okrepčali s slastnim kosilom, ki nam ga je pripravil Catering Šorli. Ko smo v večernih urah končno prispeli na cilj, sta nas pričakali gostiteljski družini, ki sta nas odpeljali k sebi domov. Po kratkem spoznavanju smo se kmalu odpravili spat, saj nas je naslednji dan že zjutraj čakal nastop pred županjo mesta in ostalimi sodelujočimi učenci.
V ponedeljek smo se že zgodaj zbrali v veliki dvorani, kjer nas je nagovorila županja. Sledili so nastopi čeških učencev, nato pa smo nastopili še učenci iz vseh gostujočih držav (Švedska, Litva, Španija, Grčija in Slovenija).
Po kulturni prireditvi smo odšli v šolo, kjer smo učenci sodelovali pri pouku, učitelji pa so si ogledali šolo in po razredih predstavljali svojo državo. Kmalu smo ugotovili, da imamo s Čehi veliko podobnih si besed, zato smo skupaj šteli, primerjali besede za barve in dneve v tednu ter se ob tem zelo zabavali. Vsi učitelji so predstavili tudi risanko, ki izvira iz njihove države.
Kmalu je sledilo kosilo, po katerem smo odšli nazaj k gostujočim družinam, učitelje pa je čakal skupinski ogled Češke Lipe.


 

Glasovanje za logotip za Erasmus+ projekt Maths is fine with digital style

V Erasmus+ projektu Maths is fine with digital style je vsaka sodelujoča šola izbrala tri najboljše logotipe, ki so jih izdelali učenci. V spodnji anketi lahko do petka, 8. 4. 2022 glasujete za tri, ki so vam najbolj všeč, vendar pa nobena šola ne more glasovati za logotipe svoje šole. Glasovanje sočasno poteka na vseh šestih sodelujočih šolah.

Povezava do ankete

Po končanem glasovanju, bo vsaka šola posredovala rezultate glasovanja in logotip z najvišjim  številom točk, bo izbran za logotip projekta.

Hvala za sodelovanje.

 


 

Izbrani najboljši logotipi naše šole za projekt Maths is Fine with Digital Style

V preteklem tednu je na šolski spletni strani potekalo glasovanje za izbor najboljših treh logotipov za Erasmus+ projekt Maths is Fine with Digital Style. Veseli nas, da je bil odziv tako dober, saj smo prejeli več kot 400 glasov. Izglasovali ste tri logotipe, ki jih objavljamo spodaj. Izbrani logotipi so se uvrstili v finalni izbor, kjer se bodo skupaj s preostalimi petnajstimi logotipi iz vseh sodelujočih držav potegovali za zmago.

Hvala vsem za sodelovanje!

Tolmin, 11. 3. 2022

 


 

Glasovanje za logotip Erasmus+ projekta Maths is Fine with Digital Style 

S februarjem se je začel Erasmus+ projekt Maths is Fine with Digital Style in prva naloga naših učencev je bila izdelava logotipa, ki bo predstavljal omenjeni projekt. Prejeli smo veliko odličnih logotipov, ki so jih izdelali učenci četrtega in petega razreda Osnovne šole Franceta Bevka Tolmin in Podružnične šole Antona Majnika Volče. Komisija je imela pri izboru zelo težko delo. Izmed vseh dobljenih logotipov je komisija izbrala deset najboljših. Končen izbor treh zmagovalnih logotipov pa prepuščamo vam, zato vas prosimo, da do petka, 11. 3. 2022, na spodnji povezavi glasujete za najljubšega.

https://forms.gle/dJu34Rdz1vcx48QS9

Vsaka sodelujoča šola bo prispevala tri logotipe, izmed katerih bomo v nadaljevanju izbrali zmagovalnega.

Tolmin, 7. 3. 2022


 

Osnovna šola Franceta Bevka Tolmin kot partnerska šola v novem Erasmus+ projektu Maths is Fine with Digital Style

Z veseljem sporočamo, da je bil tudi drugi prijavljen Erasmus+ projekt KA220 “Maths is Fine with Digital Style”, kjer sodelujemo kot partnerska šola, odobren. V omenjenem projektu bo moči združilo šest osnovnih šol in sicer poleg naše šole še 9o Dimotiko Sxoleio Alexandroupolis iz Grčije, Centro de Educación Infantil y Primaria Anselmo Pérez de Brito Santa Cruz de la Palma iz Španije, Vilkaviskio pradine mokykla iz Litve, Nättrabyskolan Karlskrona iz Švedske in Základní škola a Mateřská škola Klíč s.r.o. iz Češke.

Ker je trenutna kriza z epidemijo Covid-19 pokazala pomen digitalnega izobraževanja, zlasti pa je poudarila povečano potrebo po izkoriščanju potenciala digitalnih tehnologij za poučevanje in učenje ter za razvoj digitalnih veščin tako za učence kot tudi za učitelje, bo  osrednja tema projekta uporaba digitalnih orodij pri učenju matematike. Projekt je razdeljen na šest matematičnih tem, za katere bodo učenci pripravljali različne igre in aktivnosti ter na ta način osvajali matematična znanja, bogatili svoje digitalne kompetence in spoznavali vrstnike iz drugih držav.

Projekt bo vključeval učence od 6.–12. leta. V sklopu projekta se bodo odvijale tudi petdnevne mobilnosti, pri katerih bodo v vsako sodelujočo državo odpotovali štirje učenci (starost 10–12 let) in dva učitelja, prav tako pa bo naša šola v oktobru 2022 gostila 20 učencev in 10 učiteljev iz vseh partnerskih šol.

Projekt se bo začel februarja 2022 in bo trajal do avgusta 2024.

Eva Rustja, koordinatorica projekta

Tolmin, 3. 2. 2022

 

 

Za invalide