Select Page

E+ Maths is Fine With Digital Style

Erasmus+: srečanje prek videokonference z litvanskimi vrstniki

V sredo, 12. junija smo organizirali zadnjo videokonferenco v okviru Erasmus+ projekta Maths is fine with digital style z litvanskimi vrstniki iz šole Vilkaviskio Pradine Mokykla. Tokratna tema je bila 3D geometrija. Učenci 6.a so proti litvanskim učencem najprej tekmovali v prilagojeni različici znanega kviza “Jeopardy” in bili pri tem zelo uspešni. Po kvizu so svoje znanje pokazali še prek igre, narejene v aplikaciji Blooket.
Na koncu smo učno uro zaključili s pozdravom in z željo, da se v naslednjem šolskem letu spet srečamo. Spletna aktivnost Counting together je znova pokazala, da je tak način učenja matematike in spoznavanja učencev iz drugih držav za učence zanimiv in služi kot dobrodošla popestritev običajnega pouka.

Erasmus+: srečanje prek videokonference s češkimi vrstniki

V okviru Erasmus+ projekta Maths is fine with digital style smo se v torek, 28. 5. prek videokonference povezali z učenci osnovne šole Základní škola a Mateřská škola Klíč iz Češke Lipe. Ena izmed nalog v projektu je tudi Counting together, kjer se učenci iz različnih držav skupaj učijo matematike. S češkimi tretješolci so se družili učenci 4.a in skupaj utrjevali znanje o geometrijskih likih. Učenci iz Češke so se na kratko predstavili, nato pa smo se preizkusili  v igranju iger prek aplikacij Kahoot in Quizlet. Naloge so bile v angleškem jeziku, zato so se učenci v preteklih dneh z razredničarko Špelo Borovničar naučili izrazov za poimenovanje likov. Šlo jim je zelo dobro, saj je ena izmed skupin celo zmagala.

 

Erasmus+: Izmenjava v Litvo – zadnji dan

Na zadnji dan naše mobilnosti v Litvi smo imeli učitelji in učenci ločene dejavnosti. Učenci so si ogledali mestno knjižnico ter imeli pokušino domačega vilkaviškega sladoleda. Učitelje pa je najprej nagovorila vodja projekta Petra Plihalova ter s koordinatorji opravila zaključni sestanek, ostali učitelji pa smo lahko prisostvovali pri pouku litvanščine in likovne umetnosti.

Teden je zelo hitro minil. Domov se vračamo polni prijetnih vtisov ter bogatejši za nova prijateljstva.

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali CMEPIUS-a. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.


Erasmus+: Izmenjava v Litvo – 4. dan

Današnji dan je bil etnološko obarvan, saj smo preko delavnic spoznavali litvanske tradicionalne običaje. Predstavili so nam narodno nošo, pekli smo kruh, oblikovali z glino, tkali, izdelovali sveče, za dobro opravljeno delo pa bili nagrajeni z odličnim domačim kosilom. Veste, da imajo tudi Litvanci »friko«?:)

Popoldne smo si ogledali še Paežeriai jezero in palačo ob njem, nato pa smo se udeležili zaključne slovesnosti. Gostitelji so za nas pripravili bogat program s plesom in pesmijo, s kratko točko pa se je predstavila tudi vsaka država. Našo zadnjo mobilnost  v projektu Maths is Fine With Digital Style smo zaključili slovesno, s podelitvijo potrdil o udeležbi in Erasmus torto.

 

 

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali CMEPIUS-a. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.

 


Erasmus+: Izmenjava v Litvo – 3. dan

Zjutraj nas je končno pričakalo sonce. Najprej smo se odpravili v mestno hišo, kjer nas je sprejel župan Vilkaviškisa. Izvedeli smo veliko o zgodovini mesta in končno ugotovili, zakaj v mestu videvamo toliko skulptur zajcev in volkov. Viklaviškis namreč pomeni volk in divji zajec.
Nadaljevali smo z dejavnostmi v šoli in sodelovali pri pouku. Izdelovali smo matematične problemske naloge v programu StoryBoardThat, naša tokratna tema je bila 3D matematika.
Po zaključenem pouku smo si ogledali mesto Viklaviškis in se sprehodili čez most pod mostom – ste vi že kdaj poskusili kaj takega?
Popoldneve vsi gostujoči učenci preživljajo z gostiteljskimi družinami, ki zanje pripravljajo najrazličnejše aktivnosti. Kot lahko vidite na slikah, se imamo v Litvi zelo lepo.

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali CMEPIUS-a. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.


Erasmus+: Izmenjava v Litvo – 2. dan

Končno smo spoznali šolo, kjer poteka pouk za nižje razrede. Ugotovili smo, da je zelo drugačna od naše. Najprej smo opazili, da vsi učenci nosijo šolske uniforme. Predvsem smo bili presenečeni nad majhnostjo knjižnice in računalnice, ki sta obe združeni v enem prostoru. Kljub temu, da je šola starejša, izžareva toplino in domačnost.

Učenci so nekaj časa preživeli na učnih urah in različnih delavnicah, kjer so se učili besed vseh držav udeleženk, učiteljice pa smo izvedle učno uro v razredih.

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali CMEPIUS-a. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.


Erasmus+: Izmenjava v Litvo – Potovanje do Vilne in 1. dan

V tem tednu se mudimo na zadnji mobilnosti v okviru Erasmus+ projekta Maths is fine with digital style v Litvi. Štiri učenke in tri spremljevalne učiteljice smo si v nedeljo najprej same ogledale Vilno in obiskale muzej iluzij, v ponedeljek pa so se nam pridužili še učenci in učitelji iz Španije, Češke, Švedske, Grčije in Litve.

Gostiteljica Irada iz Litve nas je kljub sneženju popeljala po glavnem mestu in nam povedala velik o zgodovini Vilne. Nato smo obiskali grad Trakai in poskusili tipično hrano, imenovano kibininini. Zatem nas je čakala dvourna vožnja do mesta Vilkaviškiš, kjer smo se končno srečali z družinami, ki nas bodo gostile do konca tedna.

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali CMEPIUS-a. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.


V okviru projekta Maths is fine with digital style nadaljujemo z zastavljenimi aktivnostmi. Tako smo se v četrtek, 23.11. 2023 prek videokonference srečali z učenci osnovne šole 9° Dimotiko Sxoleio Alexandroupolis iz Grčije. Učenci 6.a razreda so se vrstnikom iz Grčije najprej predstavili. Sledilo je računanje aritmetičnih sredin; najprej so Grki izračunali povprečno velikost čevljev učencev 6.a, mi pa smo enako izračunali zanje. Ugotovili smo, da naši učenci v povprečju nosijo malenkost večje čevlje kot njihovi grški vrstniki. Za tem smo se preizkusili v igranju Kahoota, kjer smo računanje povprečnih vrednosti še utrdili.

Takšne ure so nam zelo všeč, saj spoznavamo učence iz drugih držav, vidimo njihove učilnice, na zanimiv način vadimo matematiko in se poleg vsega preizkušamo tudi v znanju angleščine.

Tjaša Kurinčič in Špela Borovničar

 


Erasmus+ Maths is Fine With Digital Style – 4. dan gostovanja

Dan smo pričeli s športom, saj nam je učitelj Saša pripravil štafetne igre. Gostujoči učenci so nato prek igranja Kahootov utrjevali znanje matematike in angleščine. Po odmoru je sledil lov na zaklad, kjer smo bili razdelejni v mešane skupine, zato je bila komunikacija otežena. Zemljevid nas je vodil po Tolminu, na posameznih točkah pa smo reševali matematične naloge. Lahko vam povemo, da smo se kar pošteno namučili z reševanjem, nekateri so se vmes izgubili, a na koncu smo si vsi prislužili sladoled.
Večer pa je bil prav poseben. Starši so pripravili štafetno igro, kjer smo se morali med ovirami znajti z zavezanimi očmi! Ob tem smo se vsi dodobra nasmejali. Sledila je podelitev certifikatov za prisotnost na tokratni mobilnosti. Ker smo želelii, da naši gostje res dobro spoznajo Slovenijo, smo jim z velikansko pomočjo staršev pripravili pogostitev s slovenskimi tradicionalnimi jedmi, našle pa so se tudi druge jedi, tako da nihče ni bil lačen. Da je bil večer res popoln, so za glasbo poskrbeli naši muzikantje iz Glasbene šole Palbin. Medtem ko smo uživali v vseh dobrotah, smo si ogledali fotografije, ki so nastale med tednom in se slikali v Erasmus okvirjih.
Bil je res nepozaben večer!

 

 


Erasmus+ Maths is Fine With Digital Style – 3. dan gostovanja

Za nami je že tretji dan izmenjave. Preživeli smo ga v šoli, kjer smo izdelovali matematične zgodbe v aplikaciji StoryBoardThat. Z učiteljico Tjašo smo se učili programiranja z robotki Codey Rocky in ugotovili smo, da je programiranje prav zabavno. Učiteljica Dolores nam je pripravila zanimivo delavnico, v kateri smo izdelovali okvirje za slike. V okvir smo nato vložili sliko z otvoritvenega dne. 
Ta dan je bil pouk 5. šolsko uro za učence šestih in sedmih razredov drugačen, saj so ga vodile učiteljice iz tujih držav. Spoznavali smo njihove države, igrali matematične igre, se učili izgovorjave v švedščini… Več vtisov pa si lahko pogledate na spodnjih slikah.

 


ERASMUS+ MATHS IS FINE WITH DIGITAL STYLE – 1. DAN GOSTOVANJA

Končno je napočil čas, ko na naši šoli gostimo vse partnerje iz projekta Maths is fine with digital style. Pri naših učencih biva kar 22 učencev iz Španije, Češke, Grčije, Švedske in Litve, spremlja pa jih 11 učiteljev.
Po tem, ko smo v nedeljo sprejeli svoje goste, nas je v ponedeljek že čakal prvi skupni dan v šoli. Dan se je začel z otvoritveno slovesnostjo, kjer smo pripravili kratek kulturni program, za tem pa so se nam predstavili še naši gostje. Po odmoru so se učenci družili ob spoznavnih igrah, učiteljem pa smo razkazali našo šolo. Nato smo vsi skupaj obiskali občino Tolmin, kjer nas je lepo sprejel župan Alen Červ. Povedali smo mu nekaj o našem projektu, on pa nam je zastavil nekaj vprašanj. Tuje učence sta učiteljici Neva in Zalka naučili nekaj slovenskih plesov, ki so jih kasneje zaplesali svojim učiteljem.
Prvi dan je zelo hitro minil in veselimo se že prihodnjih dni z našimi novimi prijatelji.
 

ERASMUS+: SREČANJE  PREKO VIDEOKONFERENCE S ŠVEDSKIMI VRSTNIKI

V okviru projekta Math is fine with digital style smo se v torek, 16. 5. 2023 ponovno povezali z učenci osnovne šole Nättrabyskolan Karlskrona iz Švedske. Tokrat so se s švedskimi vrstniki družili učenci 5.a. Švedi so se nam najprej predstavili, nato pa smo utrjevali znanje o delih celote s pomočjo aplikacije Blooket. Po tej igri smo se predstavili še mi in povedali, kaj radi počnemo v prostem času. Nato je sledilo še utrjevanje množenja in deljenja v aplikaciji Quizziz. Po končanih igrah so nam Švedi predvajali še svojo himno. Celoten potek ure in tudi vse naloge so bile v angleškem jeziku, zato smo poleg matematike utrjevali tudi angleščino. 

V spodnjih zapisih si lahko preberete, kaj so o današnjem druženju z vrstniki povedali učenci 5.a: 

 

Danes smo se prek videokonference srečali z učenci s Švedske. Najprej smo se z njimi igrali matematično igro prek aplikacije Blooket. Bilo je zabavno, a žal smo bile zadnje. Potem so se nam učenci predstavili in zapomnile smo si, da skoraj vsi fantje radi igrajo nogomet. Na koncu so nam zapeli njihovo himno. Tudi mi smo se predstavili v angleščini in povedali, kaj radi počnemo. Bilo nam je zelo zabavno in upamo, da se bo to še kdaj ponovilo. 

Manja, Neža in Jasmina 

 

Danes smo se srečali s Švedi. Tekmovali smo v matematičnih igricah na daljavo. Igrali smo Blooket in se jim predstavili. Predvajali so nam švedsko himno. Oni po himni ploskajo. Ugotovili smo, da ima večina rada nogomet in kape s šilcem. Ugotovili smo tudi, da imajo v šoli zelo zgodaj kosilo. Imeli smo se zelo lepo, saj je bila ura drugačna. 

Timotej, Staš, Gašper in Matija 

 

Danes smo 4. šolsko uro poklicali učence 5. razreda s Švedske. Igrali smo igre prek aplikacije Blooket. Zapeli so nam tudi švedsko himno, ki je niti malo nismo razumeli. Nato smo igrali še igro prek aplikacije Quizziz. V skupini smo bili trije člani. Dve punci sva bili malo jezni na tretjega člana, ker je preveč hitel. Drugače smo bili veseli današnjega dne in upamo, da se bo še kdaj ponovil. 

Rubi, Ellie in Ian 

 

Danes smo se pogovarjali s Švedi. Predstavili smo se drug drugemu v angleščini in igrali Blooket. Švedi so bili boljši, ker so že vadili. Po igri Blooketa so nam zapeli himno Švedske. Ni nam bilo všeč to, da se je vse prehitro končalo. Bilo nam je zelo lepo. 

Jan in Anel 

 

Ta dan nama je bil zelo všeč. Igrali smo se matematične igre s Švedi prek videopovezave. Bili smo slabši kot oni. Predstavili so se nam. Večino jih nisva razumela. 

Nace in Ruben 

 

 

Eva Rustja Konjar 

 


ERASMUS+: IZMENJAVA NA ŠVEDSKO – 5. DAN

Zadnji dan smo se preizkusili v izdelavi matematičnih stripov na temo ulomkov in neizmerno uživali, saj smo lahko uporabljali svojo domišljijo.
Nato so nam učenci pripravili pravi koncert rok glasbe. Po kosilu pa smo poskusili Swedish Fika – njihove značilne slaščice, ki so nam jih pripravili in nam podelili priznanja za udeležbo na Ersamus+ izmenjavi.

Zvečer so jim družine priredile tradicionalni švedsko petkovo večerjo – tacose. Nato pa je sledilo pakiranje kovčkov, saj smo zgodaj zjutraj odrinili na pot nazaj v Slovenijo.

Uživala sva v igranju nogometa in nad njihovimi zahtevnimi treningi. Na Švedskem imajo odlično hrano in mama od Jonathana je odlična kuharica. Družina je bila zelo prijazna. Zelo nama je bila všeč učiteljica Karin in upava, do jo srečava na izmenjavi v Sloveniji.
Anže in Natan

Šola je zelo zanimiva in hrana je zelo dobra, všeč nama je bilo ker smo spoznali vse o Karlskroni in njeni preteklosti. Zelo težko se je bilo posloviti od družine, ki naju je gostila. Kosilo v šoli je bilo vedno zelo dobro, všeč nama je bilo ker si si lahko sam vzel kar si hotel.
Tarin in Teja

 

 


ERASMUS+: IZMENJAVA NA ŠVEDSKO – 4. DAN

V tem času na Švedskem sem spoznal Jonathanove prijatelje in njegovo družino. Prvi dan ko smo prišli so nama razkazali stanovanje in najino sobo. Ko je bil čas za večerjo, smo se posedli za  mizo in pojedli večerjo. Za večerjo smo imeli pečen krompir v pečici in mesne kroglice. Če sva hotela je bila še solata in pijača. Rekli so nama, da če hočeva kaj vzeti ali povedati, naj naju nič ne bo strah. Zmeraj imava pri zajtrku in večerji samopostrežbo. Zvečer, ko je Jonathan prišel v sobo, nama je povedal, da nastaviva alarm na 6.40. Zjutraj, ko smo se zbudili, smo imeli zajtrk i si umili zobe. Po nas je prišel Jonathanov prijatelj Isac, in smo se še z njim spoznali. Skupaj smo odšli v šolo. Prvi vtis je bil resnično čuden, ker so naju z Natanom vsi gledali. Sedaj, po nekaj dneh, mi je že bolj všeč. Tudi z učitelji smo se spoznali in mi je zato lažje. Z Jonathanovi starši se zelo dobro razumemo in se lahko lepo pogovarjamo. Jonathanova mama zelo dobro kuha. V šoli mi je zelo všeč, ker so odmori dolgi 20 min. Ni mi pa všeč, ker pouk poteka celo eno uro. Domov se vračamo ob 15h, ampak ura tukaj zelo hitro poteka, ker se vedno nekaj novega dogaja. V ponedeljek smo bili na bowlingu, kjer mi je bilo zelo všeč. V torek bi morali na izlet z ladjico, a zaradi slabega vremena nismo šli. Šli smo na ogled mesta, kjer nam je zgodovinar razlagal o zelo zanimivih stavbah. Zelo mi je všeč in verjamem, da se bomo tudi v šoli sporazumeli s prijatelji, ker z nekaterimi se še nismo. Všeč mi je ker gremo lahko med odmori pred šolo in igramo nogomet ali košarko in tako se tudi s prijatelji sporazumevamo. Pri športu se učenci tuširajo, midva za Natanom nimava take navade.
Anže

Zjutraj je prišel od Jonathana prijatelj in nas počakal, da se pripravimo za v šolo. V šolo smo odšli peš. Zjutraj je bilo kar mrzlo, zato smo se mogli dobro obleči. Do šole smo hodili 5 minut. Šola je kar velika. V šoli nimajo omaric, zato smo teniske dali na police in bunde na obešalnik. V šoli se ne selimo po učilnicah. Imamo samo en razred. Pouk se konča ob 14.30. Ena šolska ura traja 60 minut. Po vsaki uri je 20 minut odmora, takrat lahko zunaj igramo nogomet ali košarko. Pri pouku smo dobili učne liste. Po končanem pouku odidemo peš domov. Doma nama je Jonathan skuhal pašto, na katero je vsul preveč popra. V ponedeljek smo se ob 17.00 odpravili na bowling, kjer smo se zelo zabavali.
Natan

Utrinki iz današnje ure programiranja z microbiti.

 


ERASMUS+: IZMENJAVA NA ŠVEDSKO – 3. DAN

Danes smo imeli v šoli prvi dve uri športni dan, nato pa smo imeli učne ure, ki so jih pripravile učiteljice iz Grčije, Češke, Litve, Španije in Slovenije. Bilo je zelo zanimivo.

Švedska mi je všeč, ker je okoli nje morje in veliko otočkov. Šola v katero hodim mi je zelo všeč, ker je velika, prostorna in lepa. Stanujem v majhni zeleni hišici ob robu gozda pri deklici Emmi. Všeč mi je tudi njihov način učenja in učilnice. Imam se zelo lepo.
Tarin

Švedska mi je všeč, ker imajo lepe hiše, živijo ob morju, imajo dobro hrano,…Všeč mi je Emmin dom, in ker smo med prostim časom risale in igrale igre. Imajo zelo drugačno šolo kot pri nas in to mi je všeč. Malo mrzlo je, a se da potrpeti.
Teja

 


ERASMUS+: IZMENJAVA NA ŠVEDSKO – 2. DAN

Danes smo si ogledali zelo zanimiv pomorski muzej. Zelo zanimiva je bila notranjost podmornice. Vsi učenci in učitelji so uživali.
Zaradi slabega vremena in močnega vetra pa je odpadel izlet z ladjico.

Popolne pa smo si ogledali še mesto.

 


ERASMUS+: IZMENJAVA NA ŠVEDSKO – 1. DAN

Po zanimivem in napornem nedeljskem potovanju smo končno ob 16h prispeli na cilj, na Švedsko Karlskrono, kjer so nas pričakali prijazni gostitelji.

V ponedeljek so nam razkazali šolo in nam pripravili čudovit sprejem. Popoldan pa smo se pomirili v bowlingu. Bilo je zelo zabavno…

 


ERASMUS+: SREČANJE V ŽIVO PREKO VIDEOKONFERENCE S ŠVEDSKIMI VRSTNIKI

V okviru projekta Math is fine with digital style se sodelujoče države v vsaki fazi projekta povežejo preko videokonference z nalogo Counting together.

Tako se je 5. b razred v petek, 17. 2. 2023 povezal z učenci osnovne šole Nättrabyskolan Karlskrona iz Švedske, kamor se nekaj naših učencev v začetku marca odpravlja na izmenjavo. Po uvodnih pozdravih smo odigrali matematično igro prek aplikacije Kahoot, nato pa so se učenci 5. b razreda predstavili švedskim učencem. Odigrali smo še eno igro Kahoot, v kateri smo utrjevali množenje in deljenje, po tem pa so se našim učencem predstavili švedski vrstniki.

Na srečanju smo se naučili tudi nekaj švedskih besed, mi pa smo Švede naučili nekaj slovenskih.

Na koncu smo si skupaj ogledali zabaven posnetek o štetju.

Spodaj smo zbrali vtise učencev 5. b o srečanju s švedskimi prijatelji:

Bilo je zanimivo. Naučili smo se nekaj njihovih besed.

Bilo je zelo zabavno. Upam, da se ponovi.

Zoom mi je bil zabaven. Upam, da bo še kdaj.

Zanimivo! Imajo skoraj enake besede!

Bilo je zanimivo in upam, da se bomo videli še kdaj.

Filmček, ki smo si ga ogledali na koncu, je bil zelo smešen.

Meni je bilo fajn. Zabavno je bilo, ko smo igrali Kahoot.

Zdelo se mi je v redu, naloge so bile lahke.

Meni je bilo zelo všeč. Zabavali smo se in vse je zmagala Slovenija. Mi smo bili najboljši drugi.

Bilo mi je všeč. Še kdaj bi ponovila.

Zelo zanimivo mi je bilo, ker sem slišala nekaj njihovih besed.

Bilo je zabavno.

Zanimivo mi je bilo, ko smo se morali predstaviti učencem iz Švedske.

Bilo je super.

Zdelo se mi je lepo in zelo zanimivo.

To je bilo zelo odlično.

Bilo mi je smešno. Bilo mi je všeč.

Bilo mi je zelo všeč. Zelo smo se zabavali. Lahko bi še kdaj.

 

Eva Rustja Konjar, Tadeja Zorč Čarga in Tjaša Gaberšček


ŠPANIJA – LA PALMA (4. DAN)

Vas zanima, kakšen je športni dan na otoku La Palma? Pri nas gremo na planinski izlet, mi pa smo današnji dopoldan preživeli na plaži. Igrali smo tradicionalne kanarske športne igre. Preizkusili pa smo se tudi v rokoborbi, značilni za Kanarske otoke. Na koncu smo si seveda privoščili plavanje v Atlantskem oceanu. Fotografije povedo vse …

 


ŠPANIJA – LA PALMA (3. DAN)

Danes objavljamo vtise učencev:

Všeč mi je bilo na plaži, ker je črna mivka in topla voda. Všeč mi je najina soba. ~ Matic

Zelo mi je všeč in zelo je zanimivo. Družina nas je lepo sprejela in vsi so zelo prijazni. Tudi v šoli so zelo prijazne učiteljice, ki nam pripravijo veliko presenečenj. Šli smo na plažo, kjer so ogromni valovi in na vulkan. ~ Eva

Zelo je lepo in toplo. Vedno nekaj počneš in nikoli ni dolgčas. Hrana je zanimiva, a podobna kot v Sloveniji. ~ Ida

Spoznaš nove učence, lahko se naučiš drugih jezikov. Zanimivo je bilo na vulkanu, kjer smo videli, kako je lava tekla do morja in povečala državo. ~ Oliver


ŠPANIJA – LA PALMA (2. DAN)

Danes smo ves dan preživeli v čudoviti naravi otoka La Palma. Zjutraj smo se odpeljali v nacionalni park Caldera de Taburiente. Učenci so tam imeli orientacijski pohod z matematičnimi nalogami. Zatem smo šli pogledat vulkan, ki je izbruhnil pred enim letom. Lava je prekrila polovico mesta Tazacorte, ki leži na zahodni obali otoka. Bili smo utrujeni, a zelo navdušeni nad vsem, kar smo videli in doživeli.


ŠPANIJA – LA PALMA (1. DAN)

V nedeljo smo po dolgi vožnji prispeli v Santa Cruz de La Palma, kjer so nas prijazno sprejeli španski gostitelji.
Ponedeljek smo preživeli v šoli naših gostiteljev, kjer smo spoznali, kako poteka pouk v Španiji. Vsi učenci so se nam predstavili z lokalnimi plesi. Sprehodili smo se tudi po vseh šolskih prostorih.


ERASMUS+: SREČANJE V ŽIVO PREKO VIDEOKONFERENCE

V okviru projekta Math is fine with digital style , se sodelujoče države povežejo preko videokonference z nalogo Counting together.

Tako smo se v petek, 28.10. povezali z učenci osnovne šole Vilkaviskio pradine mokykla iz Litve. Po uvodnih pozdravih in predstavitvah, smo odigrali dve matematični igri preko aplikacije Kahoot. Nato smo nadaljevali z igro poskokov, pri kateri so učenci iz Litve šteli naše poskoke, naši pa njihove.

Na koncu smo prisluhnili pesmici o štetju, katero lahko poslušate na povezavi https://youtu.be/GpO8_FMWcHAq.Pri nekoliko drugačni uri smo se zelo zabavali. Več si lahko pogledate na fotografijah.

Tjaša Gabršček, Anja Šturm in Tadeja Zorč Čarga


ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO – 5. DAN

Teden je zelo hitro minil in že je bil pred nami zadnji dan izmenjave. Za ta dan so češki gostitelji prihranili najboljše aktivnosti. Dopoldne smo na tablicah igrali matematične igre v aplikaciji Kahoot, izdelovali okraske iz žice in perlic ter se preizkušali v znanju angleščine. Nato smo predstavili še svoje predstavitve drugih držav, ki smo jih izdelali doma. Na ta način smo se veliko naučili o sodelujočih državah.
Medtem, ko so se učenci zabavali, pa so se učitelji izobraževali na seminarjih (Poučevanje v paru in Uporaba CLIL v razredu). Nato je koordinatorje projekta čakal še organizacijski sestanek, kjer so se pogovorili o prvi fazi projekta in že načrtovali naslednje mobilnosti. Ugotovili so, da se projekt zaenkrat odlično odvija.
Popoldne nas je čakala težko pričakovana zabava na šolskem vrtu. Za nas so pripravili različne dejavnosti, od poslikave obrazov, družabnih iger, plesa, do srečelova in okušanja značilne hrane in pijače. Vsem državam so podelili tudi potrdila o udeležbi. Sledilo je še poslavljanje in zadnja noč pri družinah gostiteljicah.
Teden je prehitro minil!

 


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO  – 4. DAN

Danes smo ves dan preživeli v glavnem mestu Češke. Praga nas je navdušila. Ogledali smo si grad, Karlov most, Venčeslavov trg in znamenito praško astronomsko uro.
Spodaj je nekaj utrinkov današnjega dne.

 


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO  – 3. DAN

Na Češkem danes praznujejo mednarodni dan otrok, zato je pouk danes potekal malo drugače. Učenci višjih razredov so pripravili različne športne in socialne igre, ki so se jih udeležili učenci od 1. do 9. razreda.

Ker so za nami že trije dnevi bivanja na Češkem, smo zbrali nekaj vtisov naših učencev.

Jaša, 5.b:
– Pri Krištofu doma zelo dobro jemo.
– Družina nas je peljala k slanemu jezeru.
– Ponoči pride k meni spat Krištofov kuža.
– Angleščina mi gre odlično.
– V šoli sem poskusil ribjo juho. V naši šoli je hrana boljša.
–  Najbolj všeč mi je bilo ustvarjanje matematičnih zgodb.
 – Imam tudi novega prijatelja Tobiasa.
 – Češka se mi zdi velika država.
 – Če bi izmenjavo do zdaj opisal z eno besedo, bi ta bila: LEPO.
Lado, 5.b:
– Češka je fajn država.
– Najbolj všeč mi je bil pikanten golaž pri Krištofu doma. Najmanj pa ribja juha v šoli.
– Imam novega prijatelja Tobiasa.
 – Z družino smo šli na igrišče, kjer so bili tudi mostovi.
 – Fajn mi je bilo tudi pihanje stekla.
– Danes so športne igre zabavne. Zadel sem gol.
 – Na Češko bi še prišel.
 – Če bi izmenjavo do zdaj opisal z eno besedo, bi ta bila: ZABAVNO.
Nina, 5.c:
– Najbolj všeč mi je, da se družimo z Veroniko in z njeno družino hodimo na izlete. Všeč mi je tudi njena družina in njihovo stanovanje.
– Včeraj smo šli na plažo k slanemu jezeru, kjer smo se igrali.
 – Najboljša hrana je doma. Najmanj všeč mi je bila ribja juha v šoli.
 – Spoznala sem tudi deklico iz Španije.
 – Najbolj si bom zapomnila izlete z Veronikino družino.
– Ni mi dolgčas in na Češko bi se še vrnila.
 – Če bi izmenjavo do zdaj opisala z eno besedo, bi ta bila: LEPO.
Tereza, 5.c:
– Najbolj všeč mi je bilo pri slanem jezeru in pihanje stekla.
 – Hrana v šoli je še kar dobra.
 – Spoznala sem tudi Veronikine sošolke.
 – V šoli mi je bilo najbolj všeč ustvarjanje matematičnih zgodb.
– Na Češko bi še prišla.
– Najbolj si bom zapomnila izlete z družino.
– Češke učiteljice so zelo zabavne, iz drugih držav pa so prijazne.
– Če bi izmenjavo do zdaj opisala z eno besedo, bi ta bila: SUPER.
Vsi se že veselimo jutrišnjega dne, saj nas čaka izlet v Prago.


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO  – 2. DAN

V torek so dopoldanske aktivnosti zopet potekale v šoli. Tako učenci kot tudi učitelji smo imeli seminar StoryBoardThat, kjer smo se naučili, kako oblikovati zgodbo v slikah z matematičnimi vsebinami. Vsaka država je pripravila tri sličice z matematičnimi nalogami, ki so vključevale seštevanje in odštevanje. Nato smo izdelan del zgodbe poslali naslednji državi, ki je nadaljevala našo matematično zgodbo. Na ta način je sočasno nastajalo šest zgodb. Že kmalu je prišel čas za kosilo in kratek odmor.
Popoldne smo se odpravili v tovarno stekla Pačinek v bližini Češke Lipe. Tam smo si ogledali razstavo izdelkov iz stekla, vsak izmed nas pa se je tudi preizkusil v pihanju stekla in svoj izdelek odnesel domov.
Vrnili smo se k gostujočim družinam, ki so za nas pripravile popoldanske aktivnosti.


 

ERASMUS+: IZMENJAVA NA ČEŠKO – POTOVANJE DO ČEŠKE LIPE IN 1. DAN

V nedeljo, 29. maja smo se v jutranjih urah odpravili proti Češki Lipi. Kljub dolgi poti je bilo razpoloženje zelo dobro, saj smo med vožnjo  vadili svoj pevski nastop in seveda komaj čakali, da spoznamo nove prijatelje. Med vožnjo smo se tudi okrepčali s slastnim kosilom, ki nam ga je pripravil Catering Šorli. Ko smo v večernih urah končno prispeli na cilj, sta nas pričakali gostiteljski družini, ki sta nas odpeljali k sebi domov. Po kratkem spoznavanju smo se kmalu odpravili spat, saj nas je naslednji dan že zjutraj čakal nastop pred županjo mesta in ostalimi sodelujočimi učenci.
V ponedeljek smo se že zgodaj zbrali v veliki dvorani, kjer nas je nagovorila županja. Sledili so nastopi čeških učencev, nato pa smo nastopili še učenci iz vseh gostujočih držav (Švedska, Litva, Španija, Grčija in Slovenija).
Po kulturni prireditvi smo odšli v šolo, kjer smo učenci sodelovali pri pouku, učitelji pa so si ogledali šolo in po razredih predstavljali svojo državo. Kmalu smo ugotovili, da imamo s Čehi veliko podobnih si besed, zato smo skupaj šteli, primerjali besede za barve in dneve v tednu ter se ob tem zelo zabavali. Vsi učitelji so predstavili tudi risanko, ki izvira iz njihove države.
Kmalu je sledilo kosilo, po katerem smo odšli nazaj k gostujočim družinam, učitelje pa je čakal skupinski ogled Češke Lipe.


 

Glasovanje za logotip za Erasmus+ projekt Maths is fine with digital style

V Erasmus+ projektu Maths is fine with digital style je vsaka sodelujoča šola izbrala tri najboljše logotipe, ki so jih izdelali učenci. V spodnji anketi lahko do petka, 8. 4. 2022 glasujete za tri, ki so vam najbolj všeč, vendar pa nobena šola ne more glasovati za logotipe svoje šole. Glasovanje sočasno poteka na vseh šestih sodelujočih šolah.

Povezava do ankete

Po končanem glasovanju, bo vsaka šola posredovala rezultate glasovanja in logotip z najvišjim  številom točk, bo izbran za logotip projekta.

Hvala za sodelovanje.

 


 

Izbrani najboljši logotipi naše šole za projekt Maths is Fine with Digital Style

V preteklem tednu je na šolski spletni strani potekalo glasovanje za izbor najboljših treh logotipov za Erasmus+ projekt Maths is Fine with Digital Style. Veseli nas, da je bil odziv tako dober, saj smo prejeli več kot 400 glasov. Izglasovali ste tri logotipe, ki jih objavljamo spodaj. Izbrani logotipi so se uvrstili v finalni izbor, kjer se bodo skupaj s preostalimi petnajstimi logotipi iz vseh sodelujočih držav potegovali za zmago.

Hvala vsem za sodelovanje!

Tolmin, 11. 3. 2022

 


 

Glasovanje za logotip Erasmus+ projekta Maths is Fine with Digital Style 

S februarjem se je začel Erasmus+ projekt Maths is Fine with Digital Style in prva naloga naših učencev je bila izdelava logotipa, ki bo predstavljal omenjeni projekt. Prejeli smo veliko odličnih logotipov, ki so jih izdelali učenci četrtega in petega razreda Osnovne šole Franceta Bevka Tolmin in Podružnične šole Antona Majnika Volče. Komisija je imela pri izboru zelo težko delo. Izmed vseh dobljenih logotipov je komisija izbrala deset najboljših. Končen izbor treh zmagovalnih logotipov pa prepuščamo vam, zato vas prosimo, da do petka, 11. 3. 2022, na spodnji povezavi glasujete za najljubšega.

https://forms.gle/dJu34Rdz1vcx48QS9

Vsaka sodelujoča šola bo prispevala tri logotipe, izmed katerih bomo v nadaljevanju izbrali zmagovalnega.

Tolmin, 7. 3. 2022


 

Osnovna šola Franceta Bevka Tolmin kot partnerska šola v novem Erasmus+ projektu Maths is Fine with Digital Style

Z veseljem sporočamo, da je bil tudi drugi prijavljen Erasmus+ projekt KA220 “Maths is Fine with Digital Style”, kjer sodelujemo kot partnerska šola, odobren. V omenjenem projektu bo moči združilo šest osnovnih šol in sicer poleg naše šole še 9o Dimotiko Sxoleio Alexandroupolis iz Grčije, Centro de Educación Infantil y Primaria Anselmo Pérez de Brito Santa Cruz de la Palma iz Španije, Vilkaviskio pradine mokykla iz Litve, Nättrabyskolan Karlskrona iz Švedske in Základní škola a Mateřská škola Klíč s.r.o. iz Češke.

Ker je trenutna kriza z epidemijo Covid-19 pokazala pomen digitalnega izobraževanja, zlasti pa je poudarila povečano potrebo po izkoriščanju potenciala digitalnih tehnologij za poučevanje in učenje ter za razvoj digitalnih veščin tako za učence kot tudi za učitelje, bo  osrednja tema projekta uporaba digitalnih orodij pri učenju matematike. Projekt je razdeljen na šest matematičnih tem, za katere bodo učenci pripravljali različne igre in aktivnosti ter na ta način osvajali matematična znanja, bogatili svoje digitalne kompetence in spoznavali vrstnike iz drugih držav.

Projekt bo vključeval učence od 6.–12. leta. V sklopu projekta se bodo odvijale tudi petdnevne mobilnosti, pri katerih bodo v vsako sodelujočo državo odpotovali štirje učenci (starost 10–12 let) in dva učitelja, prav tako pa bo naša šola v oktobru 2022 gostila 20 učencev in 10 učiteljev iz vseh partnerskih šol.

Projekt se bo začel februarja 2022 in bo trajal do avgusta 2024.

Eva Rustja, koordinatorica projekta

Tolmin, 3. 2. 2022

 

 

Dostopnost (X)